If U Seek Amy


Åhh jag är helt slut. Jätte trött är jag. blir nog lite tidigare än vanligt ikväll. går och lägger mej vid 4-5 på morgonen annars. hehe en riktig nattuggla med andra ord. Imorn ska jag upp tidigt också.

Skulle behöva åka till panduro också. åhh dom borde öppna en butik i falun tycker jag :) hade vart toppen.
snart öppnar waynes här btw. Deras is tea med flädersmak är juvlig. kommer bli nått besök varje vecka när dom öppnar :)

Nu äre ca 1 månad kvar tills vi flyttar wieeee. En trea :D med världens utsikt över ån och park, högst upp och centralt :)
Sen är det badkar åhh vad jag har saknat att ha badkar. kommer bada varje dag.
De vi kommer sakna här är väl att vi har bastu och den används flitigt av oss så det kommer va lite tråkigt då.
men istället får vi ju balkong :) sol hela dagen är det oxå. kommer bli många sommarkväller med ett glas rödvin och snacks och lite spel på den balkongen, längtar såå....




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0