fredagsmys


Vilket vår väder. guud så härligt. Imorn ska jag sitta och steka i solen uppe hos mamma och pappa, så kan man ligga ute på altan. +kokosnöt oljan såklart.

Ikväll blire tacos och myspys framför tv:n. sen kanske lite pyssel.

Imorn vet jag inte vad som händer. är sugen på en flarra rödtjut.


  åhh kommer få världens bästa grannar sen. inte helt grannar men vi kommer bo väldigt nära varandra. Annica och anders och lilla Emma. då blire många mysiga middagar :) och picknick i kvarnparken :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Annica Anders Emma :)

Klart vi kommer va grannar! jag längtar verkligen. De ska bli så trevlgt tycker ja! Mysiga middagar och picknic... Det ser vi fram emot=)

Trevlig promenad längs ån. Åh, det ska bli så roligt att kunna ses igen. De va så längesen man såg dig nu. Saknar dig, Sofia! PussKram från oss tre :-)

2009-04-03 @ 22:07:38
♥ sofie

åh va gott me tacos! tack för tipset till imorgon =)=)

2009-04-03 @ 23:30:22
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0