Fredag som gått

Sitter här i min ensamhet. Somnade efter lager 157, hade fortfarande huvudvärk när jag kom hem, råkade somna till 8 då var man seg på att göra nått annat så det blev soffan och en pizza :)

fyndade lite på lager 157. dock så spar jag helrre pengarna och köper nått från hm eller gina på nått som jag vill ha en att köpa nått bara för att. men lite åkte väl ner i shopping påsen.


Armband, solbrillor och två sjalar. (mina snygga tugummifläck på soffan fick vara med också)



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0