drawing

har rita klart en bild så nu äre gonatt och sängen som gäller. ska upp om cirkus 5 timmar. snarkii..
Lägger upp en bättre bild imorn och skriver lite mer om den. Min första katt by the way jag ritar av. Är ganska stolt :P

Natti natt.   Mjaauuu



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ ina-bina

Oj... Är det min Snuva? Det ser precis ut som henne! Haha :D



Vad duktig du är! Själv har jag lagt mitt tecknande och målade bakom mig, finns så många andra (som du) som är så himla mycket bättre :P

2009-04-22 @ 09:05:26
BLOGG: http://inabina.blogg.se/
♥ Martina

Va duktig du är :) Tecknar själv ibland och gillar kreativitet. Fast hellre sjunger jag och så än tecknar, kanske har sina orsaker :P

2009-04-22 @ 09:49:00
BLOGG: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0