böhöö

Har inte alls vart på humör för nått. tror det är det här ögat och massa annat fel.
mitt självförtroende och allt är väl på botten nu så jag låser in mej. Har köpt flyttlådor nu ialla fall
så här ska det börjas packa ner lite grejjer nu. saker som inte används och så.

Vill verkligen ha ett jobb nu oxå. ett jobb så jag kan gå en utbildning jag vill gå sen.

Nu ska jag in och ta en dusch och smörja in min super torra hud. hatar att ha torr hud. har målat mina naglar oxå så dom e fina och rena. sminka naglarna som jonas säger haha


Puss



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0